23 August 2010

Summer

Uwielbiam gorące,duszne i parne dni , w końcu od tego mamy lato ! Ale już zaczynam obawiać się nadchodzących jesiennych i zimnych.. Nie lubię jak słońce chowa się za chmurami. Póki co korzystam z kalendarzowego lata na każdy sposób, i zakładam letnie stroje. Do zimowych i jesiennych trendów zaglądam dość nieśmiało, ale znalazłam już swoje "must haves". Kilka razy dobierałam naszyjniki,wisiorki do białej koszuli, ale ona musi pozostać tu surowa, bo inaczej traci swój blask. Oczywiście pod spodem mam szorty, co by nic się przypadkiem nie ukazało ;)
Oprawa mojego bloga troszkę uległa zmianie , za pomoc dziękuję Kasicy :):* To jeszcze nie jest mój "wymarzony" blog, ale wszystko przede mną.



shirt/H&M Trend
wedges/ZARA
bag/LV

7 comments:

Unknown said...

Super koszula:)wyglądasz bardzo kobieco i delikatnie:)

mm said...

Świetne te buty :) Torebka oryginalna? :)

majgeri.blogspot.com said...

Nie gustuję w podróbkach, chyba,że etorebkowych..
Torbę mam od dawna, ale nie bardzo ją lubię :) Prezent.

Jestem Kasia said...

Cudowny zestaw <3 bardzo bardzo w moim stylu! A blog pięknieje:D:*

Anonymous said...

kocham te buty !!! A całość wygląda tak surowo i zmysłowo :)

mrsgingergirl said...

tu jest cudownie!
dziewczyno, jak Ty się ubierasz!
nie wiem, jak mogłam wcześniej nie wpaść na tego bloga.

Powodzenia dalej. ;)
Pozdrawiam, Gingergirl.
Zapraszam do siebie - http://mrsgingergirl.blogspot.com

Unknown said...

świetne są te koturny! bardzo fajny zestaw ;)