19 September 2010

Floral shirt

Kwiatowe motywy znowu do nas powracają niczym bumerang , tym razem ze zdwojoną siłą - i to dosłownie ! W poprzednim sezonie, kiedy królowały prawie na wszystkich elemantach garderoby występowały najczęściej w postaci drobnej łączki. Tym razem kwiaty są większe i bardziej wyraziste. Przypominają nawet te, rodem z "hawajskich" koszul noszonych przez mężczyzn w nadmorskich kurortach :) Bardzo cieszę się na ich powrót, być może rozweselą nasze jesienne ulice zalane wszystkimi odcienami szarości i beżu.
Kilka dni temu po raz pierwszy odwiedziłam sklep portugalskiej marki "Parfois". Z pewnością będę wpadać tam czesciej, bo sklep co tydzień kusi nowymi nowościami. W swojej ofercie ma dodatki tj. biżuterię, zegarki a także torby, portfele, paski i buty. Parfois charakteryzuje się bardzo oryginalnym wzornictwem i dodatkami zawsze na czasie. Zakupiłam tam swój ideał karmelowej torby.
Bardzo polecam Wam odwiedzić ten butik , napewno znajdziecie tam coś dla siebie :)








wedges/ zara
shirt/ zara
jeans/ H&M
bag/ parfois

30 comments:

Anonymous said...

nie obraź się, ale jesteś bardzo hmm pyzata? masz dosyć szczupłe ciało, i twarz która do niego nie pasuje. masz jakieś rosyjskie, albo ogólnie wschodznie korzenie? ;) pewnie nie opublikujesz tego komentarza, ale piszę go dlatego, że zawsze mnie to co napisałam zastanawia, gdy oglądam Twoje zdjęcia.

Anonymous said...

świetna koszula!!

Anonymous said...

Twoje outfity są zawsze takie dopracowane i wręcz perfekcyjne ! Ja od jakiegoś czasu odstawiłam kwiaty na rzecz bardziej spokojnych wzorów, kolorów..brązów, nude i czerni :) Ale do kwiatów na pewno jeszcze powróce :)

kiss

Unknown said...

Śliczna ta koszula:) bardzo mi się podoba:)

Doganiam Motyle said...

świetnie, koszula przeurocza, fajna torba

majgeri.blogspot.com said...

Anonimowy: Co za idiotyczny komentarz i idiotyczne spostrzezenie :)
Tak, mam niepolskie korzenie , ale napewno nie rosyjskie ! Cóż, kie kazdy jest kanonem piekna.. :)
Natepnym razem proponuje podpisać się, bo wiesz... dziwnie tak pisać z nieznajomą.....
pozdro

Dziewczyny-dzięki za miłe komentarze !

my_little_red_carpet : nie rozpieszczaj mnie tak ! Kiss :*

Anonymous said...

Śliczny set, piękne kwiaty i fantastyczna torba. Czego chcieć więcej;)

Anonymous said...

nie jestem anonimem z pierwszego posta, ale pozwolę sobie to skomentować.
Nie spodziewałam się że tak agresywnie zareagujesz... Jakby Cię to nie wiadomo jak zabolało. Ktoś wyraził swoje zdanie, wiadomo anonim w necie czuje się królem...
Ja podobnie jak Ty mam pulchne policzki i "brak" powiek :) ale spoko, to jest fajne, nie każdemu się podoba ale jest dla niektórych słodziutkie :)
ps. ta koszula jest teraz w sprzedaży? jak tak tao za ile i jaki dział?
pozdrawiam, Kasia.

majgeri.blogspot.com said...

... a więc jakiej reakcji się spodziewałaś , droga Kasiu ?
Że przystam na taki komentarz? Tak się sklada,że przerabialam już przez weekend najazd rozwscieczonego anonima na jednym z portali modowych i pozostalo rozdraznienie. Ale nie samym komentarzem, tylko ponowną sytacją. To nużace znowu tlumaczyc dlaczego białe nie jest czarne itd.. :)Wierz mi,że to nie jest agresywna odp ... :)
Koszula jest z dzialu basic, 149 zł , kolekcja stara, ale nie z wyprzedazy. wzielam ostatnią sztukę , ale marzyla mi się w czerwone roze.. niestety juz ich nie ma.
pozdr

Alina said...

Super Torebka! a ile kosztowała?

majgeri.blogspot.com said...

Justyna: torebka kosztowała 149 zł :)

Anonymous said...

wyglądasz na tak łagodną i potulną, że stąd pewnie wyolbrzymiłam Twoją wypowiedź :) anonim potrafi zaleźć za skórę :/ Kasia

majgeri.blogspot.com said...

Tak, to prawda Kasiu :) Podobno tak wyglądam.. W anonimowych komentarzach nie ma nic złego, kazdy ma prawo do wlasnego zdania ale fajnie jesli nie ociera się on o zwykłe chamstwo i zawisc. buziak

Maja said...

ale piękna torebka! Idealna! lubię parfois:) i koszula też śliczna! od jakiegoś czasu obserwuję bloga i muszę przyznać,że Twój styl jest mi najbliższy, a blog jest jednym z moich ulubionych:) pozdrawiam Maja

Hanna said...

that flowery blouse is lovely.

Obsession said...

Świetna koszula i torebka :)

pipa said...

Great look!

majgeri.blogspot.com said...

Maja: dziekuję ! To bardzo, bardzo miły komplement :)

Natalka said...

Jak tylko zobaczyłam te zdjęcia natychmiast się zachwyciłam, wyglądasz wspaniale + piękna torebka :) Pozdrawiam!

Kalina said...

torba jest rewelacyjna, fajny zestaw!

Anonymous said...

ja jestem anonimem z pierwszego komentarza. i cóż, nie chciałam żeby to co napisałam zabrzmiało złośliwie, czy uszczypliwie, i jeśli tak to odebrałaś to przepraszam, zupełnie nie taki był mój zamiar, bo ja nawet niczego nie skrytykowałam ;-) uważam też, że niesłuszenie napisałaś, że mój komentarz był chamski, bo po prostu w normalny sposób zapytałam Cię o pewną z cech Twojego wyglądu, który zresztą udostępniasz szerokiemu gronu w internecie. nie uważam, żebym Cię czymkolwiek obraziła.

majgeri.blogspot.com said...

Anonimowy: Mimo wszystko-zabrzmiało to troszkę nieelegancko i odebrałam to jako kąśliwą uwagę.
Pozdrawiam

lavender summer said...

Bardzo fajnie wyglądasz, świetna torebka!

Anonymous said...

Genialny set - wszystko mi się podoba a najbardziej koszula i torba są cudowne !
A co do całokształtu to stylizacją jest całość czyli również makijaż i fryzura i tu zdecydowanie wolę jak masz związane włosy bo w rozpuszczonych nie za dobrze Ci i twarz tak dziwnie wygląda:(
albo ewentualnie jak kiedyś zakładałaś okulary takie przeciwsłoneczne i już całkiem inaczej.
tak czy inaczej bardzo fajnie i mi się podoba.

gold-lady said...

świetnie wszystko zestawione ze sobą :)

Anonymous said...

szkoda że nie masz długich włosów bo masz świetny naturalny kolor nic tylko zapuszczać a i twarz by Ci wydłużyło same plus i świetnie na pewno byś w długich wyglądała :) nie zapuszczasz może????

6roove said...

jak zwykle trafiasz w punkt!
a torba świetna

majgeri.blogspot.com said...

Anonimowy : Zapuszczam "tył" , że tak powiem :) Na tych zdjęciach nie widać, ale mam dłuższe włosy z tyłu i je sobie zapuszczam. Zapuscic wszystkie- to zbyt duże obciazenie dla mojej głowy, z racji tego,że mam dość gęste i cięzkie włosy .. :)
Pozdrawiam

Anonymous said...

Widzę,że włosy wchodzą na przedni plan.
Majgeri,żeby Cię podbudować oraz podsumowując - Twoja fryzurka jest bardzo twarzowa. Wyglądasz w niej bardzo kobieco i naturalnie. Nie będę komentowała zdania "dziwnie w niej wyglądasz". Widać,że włosy są zdrowe i.. gęste, wiec zrozumiałe jest,że pozwalasz im rosnąć w sposób wygodny dla Ciebie.
Pozdrawiam,
Marta.

majgeri.blogspot.com said...

Dziękuję Martusiu :) Włosy to chyba rzeczywiście mój atut, którego nie doceniam.. Co do komentarzy powyzszych-nie traćmy czasu na ludzi zawistnych i z kompleksami !
Buziaki