6 October 2010

H&M by night

Koncern odzieżowy H&M jak zwykle trafił w dziesiątkę i wypuścił na przełomie września i października 2010 specjalną, limitowaną edycję kreacji przeznaczonych dla najbardziej wymagających pań.
"H&M by night" - to pod tym hasłem szukajcie unikatowych perełek złożonych m.in z seksownych sukienek utrzymanych w stylu bardzo glamour. Kolekcja składa się z 20 elementów a jej znaki rozpoznawcze to szyfony , frędzle , koronka, czerń i "puder". Uważam, że na szczególny podziw zasługuje skórzana kurteczka pokryta figlarnymi frędzlami. O tak, nie mogłam się jej oprzeć. Wypatrywałam jej od momentu zobaczenia jej na jakimś zagranicznym blogu.
Każda z Was napewno znajdzie coś dla siebie ! Sukienki są bardzo kobiece ,a lekko rockowa nuta nadaje im  smaczku. Uwaga ! Bardzo podkreślają kobiece kształty ;) I są wzorowane na kreacjach celebrytek ;)
Warto wiedzieć,że na rok 2011 H&M przewiduje trzy kolejne limitowane edycje kolekcji sukienek na specjalne okazje..


I jeszcze tylko chciałam nawiązać do przezabawnego komentarza, który miałam przjemność ostatnio otrzymać :) Otóż zarzucono mi, że "moje zdjęcia nie są artystyczne i nigdy nie będą", hmm........ I co ja mam na swoje usprawiedliwienie? Otóż to ,że nie zależy mi na artystycznych zdjęciach w każdym poście i jak widać wcale się specjalnie o nie nie staram. Pewnie, że bardzo fajnie jest mieć profesjonalną .. "sesję" outfitu, ale nie jest to moja myśl przewodnia. Bawią mnie niektóre przebieranki do "blogowej sesji", gdzie na zdjęciach jest uchwycone przebranie a nie ubranie.. Fajnie kiedy robi się to z wyobraźnią, odpowiednią aurą i pomysłem.. Ja pomysłow mam wiele-zapewniam Was. Niestety na dopracowane i wyimaginowane sesje nie mam póki co czasu i... odwagi. Wrzucam Wam propozycje moich strojów, które noszę na codzień. Zdaję sobie spawę z tego,że nie wszystkim się mój styl podoba ,szanuję to. Gdyby każdy był przybrany jak manekin z wystawy i stosował się do wiekszosci żelaznych zasad mody to ta moda byłaby nudą !

Pozdrawiam ciepło :)









jacket/H&M by night
wedges/bronx
bag/burberry
jeans/zara
shirt and watch/sh

 

20 comments:

Anonymous said...

Jejku ta kurtka jest po prostu swietna!!! :)
Super ja zestawilas :)

Kalina said...

świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ta kurtka z frędzlami, jest extra! nie przejmuj się złośliwymi komentarzami, osobiście uważam, że profesjonalne sesje muszą być w magazynie modowym, a zdjęcia szafiarek to są ich codzienne outfity i należy docenić to, że pokazuję się nam:) bardzo to cenie, bo najfajniej ogląda sie modę w wydaniu zwyklych ludzi:)

Doganiam Motyle said...

bardzo fajny zestaw, kurtka super, nie przejmuj się zbytnio takimi opiniami, wszystkim nie da się dogodzić, ostatnio też dostałam komentarz że ho ho

Just Her Fashion said...

A ja uwielbiam Twojego bloga, Twoje zdjęcia i outfity :)

Just Her Fashion said...

Kurtka mega!

Magda said...

bardzo mi się podoba połączenie tej kurtki z kraciastą koszulą :)

Anonymous said...

Też miałam ostatnio kupić sobie tę kurteczkę, ale to byłaby kolejna rzecz w mojej szafie ładna, a nie praktyczna na zbliżającą się zimę. Więc odpuściłam na ten czas. Tak czy siak, kurtka jest świetna!

The fancy gal said...

Podoba mi się twój outfit. A co do artystycznych zdjęć. Sama mam ten "wielki" problem. W sumie z jednej strony dobrze byłoby mieć dobre klimatyczne zdjęcia ale z drugiej, chodzi przecież o to, aby było widać co masz na sobie. Zdjęcia zawsze można troszkę podrasować. W temacie przebieranej tylko na potrzeby sesji, też uważam, że to bez sensu, po co ubierać się w coś, czego i tak nie założy si w prawdziwym świecie?? Muszę w końcu przełamać się i zacząć nosić zakolanówki, boję się jednak spojrzeń przechodniów, bo to jednak troszkę ryzykowny trend.

majgeri.blogspot.com said...

Niezmiernie mi miło,że rozumiecie mnie i podejscie do tego, co napisalam w poscie :) Strasznie fajne jest czuć,że po drugiej stronie są odbiorcy ktorym naprawde choc troche podoba się moj blog.

Queen_Mother: ta kurtka tak mni oczarowala,że bede ją nosic nawet w zimę ! pod inną kurtka ;)

bukkakeofstyle: Co do zakolanówek.. ostatnio jakas moherowa babcia wykrzyknela na moj widok cos w rodzaju " o matko, do czego to siwat doszedl"... mialam na sobie zakolanowki :)

Phenomena said...

Kurtka jest przegenialna! Fajnie ją zestawiłaś :) No i nie przejmuj się jakimiś głupimi komentarzami zakompleksionych ludzi po drugiej stronie - nie ma sensu ;)

Kaja said...

zazdroszczę kurtki. ;)

pipa said...

Nice,nice,nice!

Unknown said...

Bardzo ładnie wyglądasz, jednak wydaje mi się, że masz trochę za grube łydki na zakolanówki :( Reszta booska :)
Pozdrawiam

gold-lady said...

świetna kurtka!

Anonymous said...

zegarek z sh???????????
chce go:D:D
farciara:)

mmariczkaa stylio

Lord & Spike said...

cudna skórka! uwielbiam frędzle!

FASHION FACTORY said...

really love it , nice post ;) great blog

http://fashionsmajlik.blogspot.com/

Fashionisaparty.com (Suz) said...

love the shoes! nice combination with the jacket :)c

Sara said...

Zakochałam się w Twoich butach i kurtce! Uwielbiam frędzle w każdej postaci :)

never stop dreaming said...

a za ile ta kurtka ? dawno ją kupiłaś ? :D