4 March 2011

Electric blue pants !

Przeszłam chyba już fascynacje wszystkich kolorów tęczy :-) Moją miłością był pomarańcz-najchętniej nosiłam go na dodatkach, czerwień-idealnie sprawdzała się na butach, zieleń-tę butelkową i trawiastą nosiłam na bluzach, bluzkach i bluzeczkach. O tak, zieleń była moją miłością (do kolorów) zdecydowanie najdłuższą..
Od jakiegoś czasu moja szafa nieco "uspokoiła się", przyszedł czas na jasną i mniej wyrazistą paletę barw. Jednak z mocnych kolorów nigdy nie zrezygnowałam, zaczełam je po prostu łączyć z bardziej neutralnymi ; a nie jak dawniej z równie mocno wyrazistymi. Patrząc na wiosenne i letnie kolekcje, na sklepowe wystawy i kolorowe magazyny mam ochotę na neonowe kolory na wszystkim ! :-)
Chabrowy, kobaltowy, szafirowy, indygo a także od niedawna znany jako "electric blue" to nic innego jak neonowy odcień koloru niebieskiego. Jego plusem jest to, że dobrze prezentują się w nim zarówno blondynki jak i brunetki.
Tak oryginalny kolor wymaga od nas nieco przemyślanych stylizacji, czasem taki detal jak chabrowy pasek może nam zaszkodzić bardziej niż spodnie w tym kolorze..
A z czym łączyć "electric blue" ? Perfekcyjnie prezentuje się w połączeniu z niewinną bielą, czernią, czerwienią, beżem i brązem. Mniej klasycznie, ale jakże modnie będzie prezentował się z limonkową żółcią, pomarańczem, zielenią i różem.
Jedno jest pewne - przygotujcie się na zelektryzowanie swojej szafy, bo "electric blue" już opanował wybiegi i ulice :-)









zara stripes blazer
zara electric blue pants
new look nude heels

44 comments:

Just Her Fashion said...

No !!! Jesteś w końcu i do tego rewelacyjnie wyglądasz !
PERFEKCJA :*

marionachic said...

UWIELBIAM CIĘ I TYLE W TEMACIE:)

tattwa said...

świetny kolor, mój ulubiony :)
mój blog - tattwa

little. said...

wszystko bardzo mi sie podoba!

kayaretro said...

Kolor spodni!!!i heelsy!!!

famoody said...

hmmm no nie wiem co mam powiedzieć,po prostu BOSKO :)

Kasia said...

Też mam spodnie w tym kolorze, i też z Zary. :D Ale moje chyba są z kolekcji z przed dwóch lat...
Wyglądasz super!!!

<3
www.kasiabelhadri.blogspot.com

Anonymous said...

W której Zarze warszawskiej znalazłaś te spodnie i w jakiej cenie? Czy jest realne,ze będą jeszcze w małych rozmiarach? Były inne kolory? Dziękuje za odpowiedz!

charlotte said...

Spodnie są świetnym, żywym akcentem :)

mart! said...

Jestem zakochana w butach i marynarce, ale to nie jest głównym tematem posta :DD. Co do niebieskiego, ja na razie jeszcze nic nie mam w tym kolorze ( no może po za krótkimi spodenkami ).
I rzeczywiście tak jak nie pasują do mnie kolor beżowy czy nude(jestem zbyt blada) to niebieski jest idealny. ;))

pyza said...

Genialne spodnie! Można wiedzieć ile kosztowały? Świetnie wyglądasz.
Pozdrawiam

evie said...

very nice pants and heels:)It seems that it were made for you:) I left you email.

miikax3 said...

wow! genialne spodnie, w ostatnim poście mam bardzo podobne, też z zary ;)

Majka. said...

AH TE SZPILKI! <3

Eve-r-green said...

Pięknie. Świetne spodnie, cudne platformy.

Elfena said...

swietne spodnie i buty!

AGNES said...

ja kocham neonowe barwy jak dla mnie ten sezon to dar z nieba:) a zestaw rewelka:))

AgataP said...

piekne spodnie!

Poison Wardrobe said...

Swietny outfit! W sam raz na takie sloneczne dni:)

Ourdestination said...

kapitalny zestaw ! z chęcią bym się tak ubrała ;)

majgeri.blogspot.com said...

Anonimowy: a kto powiedział, że spodnie kupowałam wlasnie w warszawskiej zarze..? spodnie są z nowej kolekcji, napewno znajdziesz je na stronie zary i w samej zarze..:) pozdr

Kejtt said...

Wyglądasz świetnie, bardzo mi się podoba! ;)

kasiaroni said...

świetne spodnie i piękna marynarka :)

ams said...

cudna marynarka aaaaaah <3 swietny outfit

alax said...

Earnlancer.com is a global outsourcing solution and freelance jobs website. Here you can find freelance coders, writers, programmers, designers, marketers and more.The worlds largest outsourcing marketplace ,it is freelance jobs website. We have thousands of freelance jobs online for freelance programmers, web designers, graphic designers.

http://www.earnlancer.com

ja majka mam said...

jesteś wspaniała po prostu,uwielbiam twoje stylizacje i dzięki właśnie tej przekonałam sie w 100 % do granatowych rurek ;)

plamka said...

spodnie są piękne! :)

nadia said...

świetny kolor tych spodni!

6roove said...

super! podoba mi się to połączenie.
też mam kobaltowe rurki, choć jak na razie założyłam je tylko raz :))

Rabbit Hole said...

ślicznie!
new lookowe buty - cudne! ♥

Kalina said...

wyglądasz super! a te buty są piękne!

AgataP said...

swietnie,kolor spodni boski,fajnie wszytsko zestawione :)

http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

Anonymous said...

Własnie takich spodni poszukuję!
Mozesz napisać czy one są ze Studio? Miały w komplecie pasek?

Stylizaja na 5, w moich ulubionych barwach:)

majgeri.blogspot.com said...

Anonimowy: to dział woman, nie posiadają paska w zestawie :-)

Nikita said...

Magnetyczne spodnie;) Świetny outfit!

http://nikitasfashion.blogspot.com/

Anonymous said...

Dobrze, że już jesteś! Uwielbiam Twojego bloga. Dziś kupiłam podobna marynarkę do Twojej w h&m i patrzę a masz zestaw ze swoją zarową. Bardzo fajnie wyglądasz! Dodawaj coś częściej.

anies said...

Wyglądasz cudnie! Paski+ mocny kobalt, bardzo mi się podoba. Mam do Ciebie prośbę napiszę Ci w mailu:) Pozdrawiam:*

ninette said...

uwielbiam kobaltowy kolor <3

patrycja2407 said...

świetnie wyglądasz w tych spodniach, super połączenie, pozdrawiam ! :)

Glamour Bbey. said...

You look amazing dear!!

martiarti said...

Te buty sa niesamowite!

avinashi said...

Niesamowita stylizacja, moim zdaniem jedna z Twoich najlepszych ! Podoba mi się absolutnie wszystko: pasiasta marynarka, kolor spodni noi te BUTY !! cudowne :) pozdrawiam :)

http://aavinashi.blogspot.com/

Niko's view said...

WYglądasz super! Marynarka super;)

Barbara said...

http://www.newlook.com/shop/womens/shoes/patent-platform-court_218621514?icClicked=addToBag&icCategory=cat30013&_requestid=420482

Czy to te butki?