12 March 2011

Peruvian cape.

Zostawiam Wam dzisiaj wyjątkowo dużą porcję zdjęć, ponieważ zestaw z peleryną w peruwiańskie wzory jest ostatnio moim ulubionym-przez co chciałam go uwiecznić jak najlepiej :-)
Już od jesieni jestem zakochana w etnicznych wzorach, stylu boho, etno, hippie i nie mogłam się doczekać kiedy będę mogła zarzucić na siebie z trudem zdobytą, wymarzoną pelerynę. Póki co zakładam pod nią skórzaną ramoneskę, kiedy wiosna będzie już w pełni peleryna posłuży mi jako jedyne okrycie wierzchnie.
Już zdąrzyłam zaplanować jej udziały w letnich zestawach ;-)
O poczo pisałam już tutaj , zajrzyjcie.










asos cape
aida mizensa bag (http://www.etorebka.pl/)
bronx suedette wedges

27 comments:

Pushemek said...

Trochę jak Pocachontas ^^
Świetnie.

http://littleblackorchids.blogspot.com/

marionachic said...

hehe...zauważyłam że lubisz takie wzory:)bardzo CI pasują,jestes w nich bardzo charakterystyczna:)
pozdrawiam

Cindy Van Dyck said...

Great outfit dear!!

Nikita said...

Fajne buty! A ponczo bardzo ciekawe:)

Zapraszam do mnie:)

Kasia said...

Piękne, przepiękne ponczo!

<3
www.kasiabelhadri.blogspot.com

magic said...

AAAAA, jak Ty zawsze bosko wyglądasz!

Kalina said...

śliczne poncho, bardzo fajny zestaw!

pozdrawiam
http://mikalafashion.blogspot.com/

M. said...

Zgodzę się z tym porównaniem do Pocahontas, tylko to poważnie uwspółcześniona wersja.
Wielce podoba mi się to ponczo.

tattwa said...

świetne ponczo :)
mój blog - tattwa

pocahontas said...

pocahontas <3

http://pocahontas-marta.blogspot.com/

Just Her Fashion said...

Perfekcja w każdym calu :)
Nie zrobiła bym tego lepiej. Świetne buty dobrałaś do pelerynki! Ogólnie baardzo mi się podoba.

ps Już przez Ciebie choruję na pelerynkę. Narobiłaś mi smaku tą beżową (z poprzednich postów) a teraz dobiłaś mnie tą...:)

cukier do kawy said...

bardzo mi się podoba:) i już wiosennie:)

ZZ Tomczuk said...

szalenie pięknie ;)

Unknown said...

genialna pelerynka, przygarnęłabym taką z wielką chęcią :)

Patrycja Tyszka said...

świetne połączenie, cudowna torba!
A w ponczu prezentujesz się rewelacyjnie, bardzo pasuję do Ciebie ten deseń :)
pozdrawiam

Anonymous said...

mnie się wszystko osobno podoba, razem już niestety nie.

vogueempire said...

Bardzo fajny zestaw ;)

pipa said...

Nice look!

martienn said...

rewelacyjna torba !<3

zapraszam do mnie !:*

Sara said...

Torba i buty! Bardzo mi się podobają ;)

Ann. said...

zakochałam sie w butach:)

Elwirka said...

zapraszam do konkursu wiosennego zorganizowanego na moim blogu:

http://elwirkaaa.blogspot.com/

do wygrania kastet- pierścionek na 3 palce!!

Vanilla.taste said...

cudo

zapraszamy do polubienia nas na facebooku :)
moda i uroda, konkursy, wszystko dla kobiet i cos dla Panow!
niedlugo ruszamy pelna para :D

http://www.facebook.com/BabskiLookBook

www.babskie.tv

Dylana Suarez said...

The poncho is amazing!

xoxo,

colormenana.blogspot.com

Lola said...

me encanta el bolso y la capa es preciosa


xoxo

Unknown said...

Wow, I love this cape!!! And your bag!!:D

Stop by some time:D

xxx

Anonymous said...

ciężko jest mi być cenzuralną po ujrzeniu tego poncza! jestem zakochana!!!!!